تلاش قاچاقچیان اسرائیلی برای فروش قطعات جت های فانتوم به ایران!

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تلاش قاچاقچیان اسرائیلی برای فروش قطعات جت های فانتوم به ایران!


گروه بین الملل - روزنامه یونانی اکاثیمیرنی نوشته است که قاچاقچیان سلاح اسرائیل، قطعاتی از جت های جنگنده را از طریق یونان به ایران ارسال می کرده اند.

به گزارش
افکارنیوز؛ این روزنامه یونانی ادعا کرده است که فروشندگان اسرائیلی اسلحه که نامشان هنوز افشانشده است، تلاش می کردند تا قطعات یدکی فانتوم اف-۴ را به ایران بفرستند. آنها در طول ۱۰ماه گذشته و از شهری در نزدیکی هیفا با ایجاد یک شرکت ساختگی در آتن یونان، برای قاچاق اسلحه تلاش می کردند. درحالیکه هیچ کدام از مقامات بلندپایه صهیونیستی از این کشف بزرگ یونانی ها سخن نگفته اند، این روزنامه مدعی شده است که این موضوع توسط تیم امنیت داخلی آمریکا و مبارزه با جرایم پولی و مالی یونان کشف شده است!

در ادامه این ادعاهای عجیب آمده است: مقامات یونان با همکاری آمریکایی ها توانسته اند محموله این قاچاقچیان را توقیف کنند. این محموله شامل هواپیماهای بزرگ دو نفره و جت های مافوق صوت بوده است.

مقامات آمریکایی و اسرائیل تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده اند. در عین حال شبکه ۲اسرائیل می گوید آمریکایی ها از زمان بارگیری محموله ها اطلاع کامل داشتند و به همین دلیل توانستند آن را توقیف کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:فانتوم ، قاچاق, ] [ 1:54 ] [ علیرضا ]
[ ]