ورود يك ايرلاين آلماني به آسمان ايران

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ورود يك ايرلاين آلماني به آسمان ايران

يك ايرلاين آلماني براي نخستين بار از ۲۴ آذرماه پروازهاي برنامه‌اي خود را در شهرهاي تهران و مشهد آغاز مي‌كند.
به گزارش مهر، پس از تحريم‌هايي كه در سال‌هاي گذشته عليه صنعت هوايي ايران اعمال شد، هفت ايرلاين بزرگ تردد به ايران را محدود يا متوقف كردند به طوري كه در حال حاضر برخي از اين شركت‌ها پروازهاي فوق‌العاده و موردي را به ايران برقرار مي‌كنند و غير از اين پروازي به مقاصد پروازي ايران ندارند.
به غير از اين هفت شركت، در حال حاضر ۳۳ شركت هواپيمايي خارجي در ايران فعال هستند كه در سال گذشته در مجموع بالغ بر ۳ ميليون مسافر از سوي اين شركت‌ها جابه جا شد ضمن آنكه در اين سال‌ها ايرلاين‌هاي ايراني توانستند جابه‌جايي اغلب اين مسافران را به مقاصد مختلف انجام دهند. بر اين اساس، يك ايرلاين آلماني كه تاكنون به ايران پرواز نداشته است، قصد دارد با انجام پرواز از سه شهر آلمان، تعداد پروازهاي اين كشور را به ايران افزايش دهد. بنابر اعلام مسئولان اين ايرلاين، هواپيماهاي اين شركت در مسيرهاي هامبورگ - مشهد - هامبورگ، دوسلدورف - تهران - دوسلدورف و برلين - تهران - برلين پرواز خواهند داشت. چندي پيش هم مدير كل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و مؤسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري از افزايش تعداد پروازهاي ايران و آلمان به ۲۲ پرواز در هفته خبر داده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:ورود يك ايرلاين آلماني به آسمان ايران , ] [ 13:15 ] [ علیرضا ]
[ ]