«اف‌بي‌آي» از قدرت سايبري ايران مي‌هراسد

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

«اف‌بي‌آي» از قدرت سايبري ايران مي‌هراسد

 

يك وبگاه امريكايي در گزارشي با اشاره به گزارش‌هايي درباره عمليات‌هاي سايبري ايران نوشت كه پليس فدرال امريكا از قدرت سايبري ايران مي‌هراسد.
به گزارش وبگاه «فودزيلا» اف بي‌آي مدعي شده كه هكرهاي ايراني شركت‌هاي دفاعي، آموزشي و انرژي ايالات متحده را مورد حمله قرار داده‌اند و ايراني‌ها عملاً يك نبرد سايبري را بر ضد امريكا به راه انداخته‌اند.  فودزيلا با اشاره به اين مسئله ادامه داد كه دولت امريكا نگران است كه شبكه‌هاي الكترونيكي اين كشور در حملات سايبري هكرهاي ايراني هك شود.  اين گزارش مي‌افزايد؛ پليس فدرال امريكا موسوم به «اف بي‌آي» به تجار امريكا هشدار داده است تا در مقابل عمليات‌هاي هكري ايران كه پيمانكاران دفاعي، شركت‌هاي انرژي و نهادهاي آموزشي را هدف مي‌گيرد، به حالت آماده باش درآيند.  شركت امنيت سايبري «كلاينس» هفته گذشته هشدارهاي مشابهي را صادر كرد. اين شركت بر اين باور است كه ايران سازمان‌هاي زيرساختي مهم در سراسر جهان را هدف قرار داده است.  «استوارت مك كلور» مدير اجرايي كلاينس مي‌گويد كه هشدار اف‌بي‌آي نشان مي‌دهد كه كمپين حملات سايبري ايران احتمالاً بزرگ‌تر از آن چيزي است كه در تحقيقات اين شركت فاش شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]