توضيحات رگولاتوري درباره قبض‌هاي بالاي موبايل

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

توضيحات رگولاتوري درباره قبض‌هاي بالاي موبايل

 

معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات ارتباطات به ارائه توضيحاتي درباره قبض‌هاي موبايل داراي مبلغ بالا پرداخت و تأكيد كرد: اين مشكل تنها براي آن دسته از مشتركان كه در تاريخي خاص اقدام به فعال‌سازي و تمديد بسته‌هاي اينترنت كرده‌اند پيش آمده است.
غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: مشكلي كه در قبض‌هاي آخرين دوره برخي مشتركان همراه اول ايجاد شد، تنها مختص به مشتركاني بوده كه در بازه زماني دوم تا دهم دي ماه اقدام به فعال‌سازي بسته‌هاي اينترنتي يا تمديد آنها كرده‌ بودند و هزينه اينترنت آنها به نرخ آزاد محاسبه شده است.
وي ادامه داد: اكنون سايت شركت همراه اول اطلاع رساني لازم در اين خصوص را انجام داده و به مشتركان خود اعلام كرده است كه در صورت مواجهه با اين مشكل از چه طريق مي‌توانند حقوق خود را پيگيري كنند. معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات همچنين اظهار كرد: افرادي كه در آخرين دوره قبض‌ها بيشترين رقم قبض آنها مربوط به اينترنت بوده و در كل رقم قبض‌هاي آنها بالا نبوده است مي‌توانند قبض‌هاي دوره قبل خود را پرداخت نكنند تا در دوره آينده قبض‌هاي اصلاح شده خود را بپردازند.

داداش‌زاده درعين حال عنوان كرد: البته ما به مشتركان تلفن همراه اين اطمينان خاطر را مي‌دهيم كه در بحث اعمال تعرفه‌هاي اپراتورها هيچ تخلفي صورت نمي‌گيرد و سازمان تنظيم مقررات به طور مستمر روي فعاليت اپراتورها دراين بخش نظارت دارد اما به هر حال گاهي به دليل مشكلات فني ممكن است براي يك دوره كوتاه مشكلي ايجاد شود كه همان طور كه ديده شد اين موضوع به سرعت پيگيري شده و حقوق مردم به آنها بازگردانده خواهد شد. معاون نظارت سازمان تنظيم مقررات در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود خاطرنشان كرد: البته كاربران نيز بايد توجه داشته باشند كه براي استفاده از اينترنت تلفن همراه به خصوص براي تلفن‌هاي هوشمندي كه استفاده از آنها طي سال‌هاي اخير رشد قابل توجهي داشته بايد حتماً نكاتي را مورد توجه قرار دهند.

وي در عين حال با اشاره به عدم اطلاع‌رساني مناسب اپراتورها در خصوص نحوه محاسبه هزينه ديتا در تلفن‌هاي هوشمند اظهار كرد: اپراتورها دراين زمينه اطلاع‌رساني لازم و كافي را انجام نداده‌اند و بر همين اساس در موارد متعدد مشتركان بدون آنكه بدانند، اينترنت آزاد براي آنها محاسبه شده و رقم قبض‌هاي آنها بالا مي‌رود.
وي همچنين اظهار كرد: به عنوان مثال در بسياري از گوشي‌هاي هوشمند نرم افزاري براي اعلام آب و هوا وجود دارد كه اين نرم افزار به طور دائم به روز مي‌شود و در مدت يك ماه مقدار قابل توجهي ديتا مصرف مي‌كند. گاهي نيز ممكن است مشتركان اينگونه عنوان كنند كه هيچ استفاده‌اي از اينترنت تلفن همراه خود نداشته‌اند اما به عنوان مثال همين نرم افزارها بخش مهمي از مصرف ديتاي آزاد آنها را شامل مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب: قبض‌هاي بالاي موبايل ,موبايل, ] [ 1:5 ] [ علیرضا ]
[ ]