دانشگاه آزاد كنسرت رقص برگزار مي‌كند!

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دانشگاه آزاد كنسرت رقص برگزار مي‌كند!

 

دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد تهران مركز اعلام كرده است كه امروز (يك‌شنبه) كنسرت رقص و موسيقي برگزار خواهد كرد.

بر اساس آنچه در سايت بليت‌فروشي اين كنسرت اعلام شده، گروهي موسوم به «ژوانا و هرنگ» كنسرت «به‌ياد ماندني»، «رقص» و «موسيقي» ويژه خانم‌ها برگزار خواهد كرد.
بر اساس اعلام اين گروه، قيمت بليت كنسرت مذكور، 50‌هزار تومان بوده كه با 50 درصد تخفيف، 25هزار تومان به فروش مي‌رود.
طبق اعلام گروه فوق‌الذكر، كنسرت رقص و موسيقي در آدرس «تهران- تقاطع خيابان انقلاب و فلسطين شمالي، دانشكده هنر و معماري، سالن 107» برگزار خواهد شد.
خبرگزاري تسنيم براي اطمينان از صحت آدرس اعلامي براي اين كنسرت عجيب، با دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد تماس گرفت كه بر اساس آن مسئولان دانشگاه برگزاري چنين كنسرتي را در اين دانشكده تأييد كردند.
اين براي اولين‌بار در تاريخ جمهوري اسلامي است كه چنين مراسمي در يك ارگان رسمي برگزار مي‌شود. اقدامات و سوگيري‌هاي فرهنگي دانشگاه آزاد سال‌هاست با انتقاد شديد منتقدان روبه‌رو بوده است. لازم به ذكر است روز گذشته مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی صدور مجوز برای چنین کنسرتی را از سوی دفتر موسیقی تکذیب کرد و گفت: این کنسرت در فضای دانشگاه و با تصمیم مسئولان دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و دفتر موسیقی برای این برنامه مجوزی صادر نکرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 دی 1393برچسب:كنسرت رقص ,دانشگاه آزاد ,رقص در دانشگاه آزاد , ] [ 1:10 ] [ علیرضا ]
[ ]