رابطه جنسی اوباما و بیونسی!

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

رابطه جنسی اوباما و بیونسی!

رسوایی جدید کاخ سفید:
روزنامه ی فرانسوی لوفیگارو از وقوع رسوایی جدیدی برای کاخ سفید و افشای روابط غیراخلاقی اوباما در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ال اچ وی نیوز، مساله رسوایی های جنسی رؤسای مختلف ایالات متحده، به یکی از مهمترین مسایل تهدید کننده حیثیت کاخ سفید در نزد افکار عمومی جهان بدل شده است. به گفته مورخین، به جز هری ترومن و جیمی کارتر همه رؤسای دموکرات آمریکا از زمان جنگ داخلی تا به امروز، به نوعی درگیر روابط جنسی خارج از چهارچوب ازدواج بوده اند.

در این زمینه، جان کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا بیشترین فعالیت را داشته است. پس از آن، رسوایی آقای بیل کلینون با خانم مونیکا لونیسکی علنی شد. بوش پسر هم شایعات زیادی درباره تمایلات جنسی غیر معمولی او در دوران جوانی اش منتشر شد تا بالاخره توبه کرد.

آقای باراک اوباما هم علیرغم صحبت های زیادی که درباره علاقه شدید او به همسرش گفته می شود، اما این رسوایی اخیر ممکن است پایانی بر این گفته ها باشد.

روزنامه "لوفیگارو" نوشت که روزنامه "واشنگتن پست" در شماره سه شنبه اش موضوع رابطه عاطفی آقای اوباما با خواننده مشهور "بیونسی" را مطرح خواهد کرد.

منبع خبری این روزنامه گفته های عکاس مشهور فرانسوی "باسکال روستان" است که با لقب "پادشاه باباراتزی" مشهور است و در دنیای رؤسا و آدم های مشهور تخصص دارد.

آقای "روستان" در یک برنامه تلویزیونی گفته بود جهان شاهد یک اتفاق استثنائی مانند رسوایی رئیس جمهور فرانسه"فرانسوا اولاند" با دوست هنرپیشه اش خواهد بود که پایه های کاخ سفید را خواهد لرزاند.

شایان ذکر است که پیش از این،  روزنامه "نشنال انکوایر" نوشته بود که آقای اوباما رئیس جمهور آمریکا و همسرش میشل در شرف طلاق هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:رسوایی جنسی ، اوباما, ] [ 23:13 ] [ علیرضا ]
[ ]