حقوق 20 هزار دلاری تروریست‌‌های سوریه!

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

حقوق 20 هزار دلاری تروریست‌‌های سوریه!

با گذشت زمان و برملا شدن حضور افراد بیشتری از جمهوری آذربایجان در سوریه اخبار بیشتری در مورد راه‌های جذب تروریست‌های جدید برای جنگ در سوریه آشکار می‌شود.

در هفته‌های گذشته مباحث مختلفی در رسانه‌های آذربایجان به‌راه افتاده مبنی براین‌که آیا تروریست‌های آذری موجود در سوریه به دلیل اعتقادات دینی و برای جهاد و شهادت در این کشور حضور دارند یا منافع و وعده‌های مالی و پولی آنان را برای سفر به سوریه تشویق می‌کند.

اطلاعات جالبی که سایت تحلیلی «پوبلیکا» جمهوری آذربایجان افشا کرده است، خانواده یکی از تروریست‌های حاضر در سوریه اعلام کرده است ماهانه 20 هزار دلار دریافت می‌کنند.

اطرافیان این تروریست که سایت پوبلیکا با نام «ائلچین» او را معرفی می‌کند می‌گویند که او یک ماه پیش از سفر به سوریه به اطرافیان گفته بوده که به سوریه سفر خواهد کرد. وی هم‌اکنون در سوریه است و هر از چند روزی از طریق تلفن تماس می‌گیرد.

آنها به خبرنگار گفته‌اند که هر از چند وقتی با خانه ائلچین تماس گرفته می‌شود و از آنها خواسته می‌شود تا با مراجعه به فلان محل مبلغ 20 هزار دلار خود را از آن محل بردارند. این خانواده عنوان کرده‌اند که با نهادهای امنیتی ارتباط گرفته و ماجرا را توضیح داده‌اند. اما این مسأله را مخفی نگه می‌دارند چرا که آنها را تهدید کرده‌اند در صورت برملا شدن قضیه خانه‌شان را منفجر خواهند کرد!

اطرافیان  این تروریست عنوان کرده‌اند که او اگرچه از لحاظ مالی وضعیت وخیمی داشت اما در چند هفته قبل از رفتن به سوریه توانست دو ماشین گران‌بها و چندین سرمایه گذاری قابل توجه کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, ] [ 16:1 ] [ علیرضا ]
[ ]