خبر خوش براي افرادي كه امكان پيوند قلب ندارند

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

خبر خوش براي افرادي كه امكان پيوند قلب ندارند

قلب مصنوعي براي نخستين بار وارد ايران مي‌شود

 

يك فوق تخصص جراحي قلب گفت: تا به حال تكنيك دستگاه‌هاي قلب مصنوعي وارد ايران نشده است، ولي در تلاشيم به زودي اين وسايل را به ايران وارد كنيم و با ورود اين تكنولوژي امكان ادامه زندگي براي افرادي كه شرايط پيوند قلب را ندارند، فراهم مي‌شود.

دكتر محمود بهشتي منفرد با بيان اينكه نارسايي قلبي يك مبحث قابل‌توجه و حائز اهميت است و پرداختن به آن مي‌تواند بخش بزرگي از مشكلات بيماران قلبي را حل كند، اظهار كرد: در واقع نارسايي قلبي تا مدت‌ها قبل به عنوان مراحل آخر درمان براي بيماران قلبي مطرح بود و تقريباً وقتي بيماران به فاز نارسايي قلب مي‌رسيدند، ديگر نمي‌شد اقدام خاصي براي آنها انجام داد.

وي افزود: امروزه با پيشرفت‌هاي علمي حاصل شده در زمينه كمك به بيماران قلبي مي‌توانيم به ميزان قابل توجهي جهت رفع مشكلات بيماران اقدامات مختلف داخلي، جراحي يا تعبيه دستگاه‌هاي كمك قلبي را انجام دهيم. بهشتي منفرد افزود: طي مذاكره‌اي كه با شركت سازنده‌ قلب مصنوعي داشتيم، اميدواريم بتوانيم ظرف پنج تا شش ماه آينده زمينه ورود اين دستگاه‌ها به ايران فراهم گردد. وي تصريح كرد: پيش‌بيني مي‌شود با نمونه‌هاي جديد در حال ساخت در دنيا، در آينده خيلي نزديك بحث پيوند قلب با تمام مشكلاتي كه دارد تقريباً به حاشيه برود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:قلب مصنوعی ، پیوند قلب, ] [ 22:59 ] [ علیرضا ]
[ ]