وزارت دفاع سامانه‌موشكي زمين به زمين مي‌سازد

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

وزارت دفاع سامانه‌موشكي زمين به زمين مي‌سازد

 

وزير دفاع طراحي و ساخت سامانه‌هاي موشكي زمين به زمين قدرتمند، سامانه‌هاي پدافندي تأثيرگذار و حركت توليدي پرقدرت در عرصه دريا را از اقدامات سال 93 وزارت دفاع ذكر كرد.

به گزارش فارس، سردار حسين دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح ديروز در حاشيه مراسم گراميداشت روز جهاني آگاهي از خطر مين اظهار داشت: در سال 93 مردم شاهد سه اقدام جدي در حوزه دفاعي خواهند بود. دهقان توسعه و افزايش فعاليت‌ها در حوزه ديپلماسي دفاعي براي ايجاد فضاي همكاري و رسيدن به توسعه امنيت جمعي در منطقه را يكي از كارهاي جدي وزارت دفاع در سال 93 خواند. وي تصريح كرد:‌سال 93 سال توليد تجهيزاتي است كه اقتدار دفاعي ايران اسلامي را بالا مي‌برد و وزارت دفاع تمركزي جدي در عرصه توليد اين تجهيزات دارد. دهقان همچنين از به نتيجه رسيدن طرح‌هاي تحقيقاتي مهم در وزارت دفاع خبر داد و گفت: اين طرح‌ها و به تبع آن توليد آنها بسيار بازدارنده است. وي با توجه به سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي، سياست سازمان دفاعي كشور را هماهنگ با حركت ملي خواند و افزود:‌كاري مي‌كنيم كه سياست‌هاي ابلاغي محقق شود چراكه نگاه به درون و توانمندي‌هاي داخلي يكي از بندهاي اين سياست ابلاغي است.

همچنين روز گذشته اولين سامانه شبيه‌ساز هواپيماي شكاري ميراژ و سامانه شبيه‌ساز تيراندازي سلاح سبك فاتح 12 كه توسط مهندسان جهاد خودكفايي نيروي هوايي ارتش و وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح طراحي و ساخته شده است، با حضور امير حسن شاه‌صفي در پايگاه دهم شكاري رونمايي شد و مورد بهره‌برداري قرار گرفت. سامانه شبيه‌ساز ميراژ قابليت شبيه‌سازي پرواز در شرايط جوي مختلف را داراست و تمامي مراحل طراحي و ساخت آن به دست مهندسان داخلي انجام گرفته است. همچنين سامانه فاتح 12 مجهز به چهار نوع سلاح سبك از جمله ژ3، كلاشينكف، آر پي جي و كلت است. ‌



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:موشک زمین به زمین ، ساخت موشک, ] [ 1:21 ] [ علیرضا ]
[ ]