ماهواره جاسوسي تل‌آويو ضد ايران!

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ماهواره جاسوسي تل‌آويو ضد ايران!

 

رژيم صهيونيستي براي جاسوسي از ايران يك ماهواره جديد به فضا پرتاب كرد.
به گزارش دويچه وله به نقل از روزنامه اسرائيلي جروزالم پست، تل آويو از پرتاب موفقيت‌آميز يك ماهواره جاسوسي خبر داده و اعلام كرده كه هدف از پرتاب اين ماهواره در درجه نخست، كمك به نظارت بر برنامه‌هاي‌اتمي و موشكي ايران است. اين ماهواره «افق ۱۰» نام دارد و چهارشنبه شب از پايگاه هوايي پالماخيم در جنوب تل‌آويو به فضا پرتاب شده است. 
 
منابع نظامي رژيم صهيونيستي اعلام كردند اين ماهواره مدت كوتاهي پس از طلوع خورشيد تصاوير و اطلاعاتي به زمين مخابره كرده است. به گفته وزارت جنگ رژيم صهيونيستي، توانايي‌هاي ماهواره جاسوسي جديد اسرائيل به مراتب بيشتر از ماهواره‌هاي جاسوسي پيشين است. موشه يعلون، روز پنج‌شنبه اعلام كرد كه «افق ۱۰» قادر است كاملاً هدفمند از يك نقطه مشخص اطلاعات تهيه و مخابره كند. او افزود كه اطلاعات تهيه شده توسط اين ماهواره جاسوسي حتي در تاريكي و هواي نامناسب نيز قابل اطمينان است. موشه يعلون در اين مورد تصريح كرد: «افق ۱۰ امكان نظارت بهتر دستگاه امنيتي كشور را بر تهديدات نزديك و دور در هر ساعت از شبانه‌روز با هر نوع شرايط جوي فراهم مي‌كند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:ماهواره جاسوسي تل‌آويو ضد ايران! , ] [ 1:38 ] [ علیرضا ]
[ ]