3 سناریو برای قیمت گذاری خودرو

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

3 سناریو برای قیمت گذاری خودرو

 


عضو ناظر مجلس در شورای رقابت ازسه سناریوی جدید شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و گفت: با توجه به جلساتی که درباره تهیه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در حال انجام است شاهد افزایش قیمت خودرو در سال 93 نخواهیم بود.

 عیسی امامی با تاکید براینکه هنوز فرمولی برای قیمت گذاری خودرو  قطعی نشده است،گفت:آنچه در مورد افزایش 5 تا 20 درصدی قیمت خودرو در این روزها از سوی برخی افراد اعلام می شود غیر رسمی بوده و صحت ندارد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ازسه سناریوی جدید شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودروخبر داد وبا تاکید براینکه با توجه به جلساتی که درباره تهیه دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در حال انجام است شاهد افزایش قیمت خودرو در سال 93 نخواهیم بود، افزود:شورای رقابت برای تهیه فرمول قیمت گذاری خودرو ، 3 نوع سناریو  پیشنهاد داده است که در سناریوی اول  در شرایطی مطلق شاهد  افزایش قیمت نخواهیم بود و چه بسا حتی مواردی کاهش هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد:در سناریو دوم؛در برخی خودرو ها  درصدی افزایش قیمت خوایم داشت که آن هم خیلی محسوس نخواهد بود و در سناریوی سوم؛ براساس ادعای خودروسازان که بانک مرکزی هم تایید نمی‌کند، میزان ارزی که تاکنون گرفته و می‌گیرند همان باشد که ادعا می‌کنند، افزایش‌ها آنقدر که شایعه شده نیست.

امامی با بیان این‌که پیشنهادات ارائه شده به منظور چکش کاری در فرایند بررسی در شورای رقابت قرار گرفته است گفت:هنوزدر خصوص فرمول تعیین قیمت خودرو به جمع‌بندی نرسیده و همین که کدامیک از این 3 فرمول مدنظر شورای قرار گیرد هنوز نهایی نشده است.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با تاکید براینکه همانطور که دولت هم اعلام کرده است افزایش قیمت نخواهیم داشت. افزود: دولت قطعا تمهیداتی را اندیشیده است و حمایت لازم در این‌خصوص را در دستور کار دارد. احتمالا در جلسات بعدی شورا فرمول خود را متناسب با سناریوی پیشنهادی مطرح خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:3 سناریو برای قیمت گذاری خودرو, ] [ 23:26 ] [ علیرضا ]
[ ]