تبلیغات‌صهیونیست‌هابرای‌تخریب‌مسجدالاقصی

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تبلیغات‌صهیونیست‌هابرای‌تخریب‌مسجدالاقصی

 

یکی از گروه‌های شهرک‌نشینان افراطی با انتشار بروشورهایی در مکان‌های مختلف قدس خواستار تخریب تمام مساجد موجود در مسجدالاقصی با هدف جایگزینی معبد ادعایی سلیمان شد.
فارس: یکی از گروه‌های شهرک‌نشینان افراطی با انتشار بروشورهایی در مکان‌های مختلف قدس خواستار تخریب تمام مساجد موجود در مسجدالاقصی با هدف جایگزینی معبد ادعایی سلیمان شد.

به گزارش پایگاه خبری «معا»، شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست دیروز چهارشنبه و در سالروز اشغال قدس به دست صهیونیست‌ها، بروشورهایی منتشر کردند و در آن بر تخریب کامل مساجد موجود در مسجدالاقصی و جایگزینی «معبد سلیمان» تاکید کردند.

ساکنان بخش قدیمی قدس گفتند که صهیونیستها  هزاران بروشور در خیابان، کوچه و مغازه‌های مسیر راهپیمایی صهیونیست‌ها به مناسبت سالروز اشغال قدس و نیز درهای مسجدالاقصی توزیع کردند.

در این بروشورها به زبان عبری نوشته شده بود که باید مساجد را در مسجدالاقصی تخریب کنیم و معبد سلیمان را جایگزین آن کنیم . منتشر کنندگان ابن بروشورها خود را جنبش «عائدون الى الجبل»(کسانی که به کوه صهیون باز می‌گردند) معرفی کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:تبلیغات‌صهیونیست‌هابرای‌تخریب‌مسجدالاقصی, ] [ 1:42 ] [ علیرضا ]
[ ]