اپل سیستم عامل OS X 10.10 را رونمایی کرد

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

اپل سیستم عامل OS X 10.10 را رونمایی کرد

 

اپل در روز اول از کنفرانس WWDC از نسخه جدید سیستم‌عامل OS X رونمایی کرد. این نسخه از مک که با نام OS X Yosemite شناخته می‌شود بسیار شبیه به iOS شده است.


در کنفرانس توسعه دهندگان اپل بیش از ۱۰۰۰ توسعه دهنده فعال از کشورهای مختلف از جمله ایران شرکت کردند. در بین این توسعه دهندگان یک جوان ۱۳ ساله نیز وجود دارد که شاید به زودی اپلیکیشن او باعث میلیاردر شدنش شود. اپل در نطق اصلی از اولین روز رویداد WWDC بر روی دو سیستم‌عامل iOS و OS X تمرکز کرد.

تیم کوک در این مراسم گفت که با وجود اینکه صنعت PC و کامپیوترهای ویندوزی با کاهش ۵ درصدی روبرو بوده است، اما مک‌ها ۱۲ درصد رشد داشته‌اند. در حال حاضر مک بر روی ۸۰ میلیون دستگاه نصب شده است که ۴۰ میلیون نسخه از آن‌ها Mavericks بوده است. این یک رکورد برای اپل به شمار می‌رود. تیم کوک گفت با وجود اینکه ویندوز ۸ یک سال پیش از مرویکس منتشر شد، اما تنها ۱۴ درصد از کاربران ویندوز از آن استفاده می‌کنند.

اپل امروز از OSX 10.1 رونمایی کرد. این نسخه از سیستم‌عال مک با نام OS X Yosemite شناخته خواهد شد. ظاهر سیستم عامل شبیه به iOS 7 شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:اپل سیستم عامل OS X 10,10 را رونمایی کرد, ] [ 2:11 ] [ علیرضا ]
[ ]