لاجوردي‌ها بازهم مغلوب واليباليست‌هاي ايران شدند

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

لاجوردي‌ها بازهم مغلوب واليباليست‌هاي ايران شدند

ايران 3 – ايتاليا يك
تیم ملی والیبال ایران در دومین میزبانی‌اش از ایتالیا در لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسید.

 باز هم ايتاليا مقهور قدرت واليبال ايران شد تا شاگردان كواچ به صعود به مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال اميدوارتر شوند. ديروز ايران و ايتاليا در دومين بازي در تهران برابر هم قرار گرفتند كه اين بار هم ايران توانست با نتيجه 3 بر يك دومين تيم پرافتخار ليگ جهاني واليبال را با شكست بدرقه كند. با اين پيروزي ايران 13 امتيازي شد و بدون احتساب نتيجه بازي ديشب لهستان و برزيل بار ديگر به رده دوم جدول صعود كرد.
در بازي ديروز در حالي لاجوردي‌ها ست اول را آغاز كردند كه به دنبال جبران بودند و برخلاف مسابقه اول از ابتدا پا به پاي ايران از نظر امتيازي بالا آمدند اما اين ايران بود كه به امتياز 8 رسيد. پس از استراحت وقت فني اول باز هم اين شاگردان كواچ بودند كه در روند امتياز‌گيري از لاجوردي‌ها پيش بودند. امتياز 16 هم با دفاع روي تور موسوي در اين ست براي ايران به دست آمد تا وقت فني استراحت دوم هم با برتري 16 بر 15 ايران به دست بيايد. در ادامه ست همچنان اين تيم ايران بود كه با آبشارهاي ديدني محمودي و فرهاد قائمي پيش بود تا در نهايت ست اول با نتيجه 22 بر 25 به نفع ايران به پايان برسد.
در ست دوم برخلاف ست اول، ايران شروع طوفاني داشت و از ابتدا فاصله را با ايتاليا به 3 رساند تا وقت اول فني استراحت با نتيجه 8 بر 5 به نفع ايران به دست بيايد. در ادامه اختلاف بيشتر هم شد و سرويس‌هاي خوب ايران در كنار دفاع روي تور خوب محمد موسوي امتيازهاي پياپي را براي ايران به ارمغان آورد تا وقت فني استراحت دوم هم با برتري 19 بر 9 ايران به دست بيايد. در ادامه اين ست برتري با ايران بود تا در نهايت امتياز 25 در اين ست با دفاع روي تور موسوي به دست بيايد و ايران ست دوم را با نتيجه 25 بر 19 برنده شود و در ست شماري 2 بر صفر به نفع ايران باشد.
ست سوم برخلاف ست دوم، اين ايتاليا بود كه بهتر از ايران شروع كرد و با زدن سرويس‌هاي خوب توانست فاصله امتيازي‌اش را با ايران زياد كند و وقت فني استراحت اول براي اولين بار در اين بازي براي ايتاليا به دست آمد و لاجوردي‌ها زودتر به امتياز 8 رسيدند. با حفظ اين اختلاف ايتاليا با امتياز 16 بر 11 توانست باز وقت فني دوم هم با برتري ايتاليا به دست آمد و در نهايت هم شاگردان بورتو با نتيجه 19 بر 25 توانست  در ست سوم ايران را شكست دهند اما همچنان در ست‌شماري 2 بر يك نتيجه به سود ايران بود.
در ست چهارم مانند ست اول دو تيم شروع خوبي داشتند اما اين ايران بود كه توانست پيش بيفتد و زودتر به امتياز 8 برسد، اين برتري ادامه داشت وقت فني استراحت دوم هم با نتيجه 16 بر 13 براي ايران به دست آمد. در ادامه اختلاف بيشتر هم شد تا در نهايت ست چهارم با نتيجه 25 بر 20 به نفع ايران به پايان برسد تا شاگردان كواچ تيم قدرتمند ايتاليا را با نتيجه 3 بر يك شكست دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]