دستگیری گروه تروریستی در شمال لبنان

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دستگیری گروه تروریستی در شمال لبنان

 

 ارتش لبنان یک هسته تروریستی فعال در شمال این کشور را بازداشت کرد.


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه العالم، ارتش لبنان یک هسته تروریستی را که برای ترور یکی از مسئولان بلند پایه امنیتی در شمال این کشور برنامه ریزی می کرد بازداشت کرده است.

پیش از این یک تبعه فرانسوی که قصد اجرای عملیات انتحاری در لبنان داشت نیز بدست نیروهای امنیتی لبنانی دستگیر شد.

نیروهای امنیتی  لبنان براساس گزارشهای اطلاعاتی اقدام به بازداشت یک تبعه فرانسه با اصالت کوموری کرده اند که در هتل ناپلئون بیروت اقامت داشت. به گفته منابع امنیتی این متهم فرانسوی در انتظار دریافت دستور از روسای خود بود تا به سمت هدفش حرکت کند. از سوی دیگر نیروهای امنیتی لبنانی در حال ادامه بازجوئی از اعضای گروهک موسوم به گردانهای عبدالله عزام هستند که مسئولیت بسیاری از انفجارها در این کشور را برعهده گرفته است.

پلیس و نیروهای امنیتی لبنان بر اساس اطلاعاتی در مورد «طرحهای یک گروه تروریستی برای حملات انتحاری در بیروت و دیگر مناطق لبنان»، روز جمعه از بازداشت هفده نفر در هتلی در بیروت خبر داده بود.

یک منبع قضایی لبنانی روز دوشنبه اعلام کرد همه این افراد به غیر از یک تبعه فرانسوی با اصالت کوموری آزاد شدند و تبعه فرانسوی مورد بازجویی قرار گرفت.

نشریه الاخبار روز دوشنبه اعلام کرد این فرانسوی احتمالا عضو یک گروه چهار نفره از عوامل انتحاری است که برای حملات وارد لبنان شده اند. به گفته این نشریه تبعه فرانسوی در بازجویی اعتراف کرد به تحریک تروریسیت های دولت اسلامی عراق و شام (داعش) برای حمله انتحاری به لبنان آمده است.

نشریه الخبار همچنین اعلام کرد یکی از چهار عامل انتحاری حمله روز جمعه مقابل ایست بازرسی پلیس را انجام داد که به کشته شدن یک پلیس و زخمی شدن 33 نفر انجامید.

دیروز در اقدامی تروریستی با انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه الطیونه در ورودی شمالی الضاحیه در جنوب بیروت، سه نفر کشته و پانزده نفر زخمی شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:دستگیری گروه تروریستی در شمال لبنان , ] [ 17:44 ] [ علیرضا ]
[ ]