ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

آيا باورتان مي‌شود اينجا مدينه است؟


 

شايد كسي باور نشود كه در سرزمين وحي و آن هم در شهر پيامبر اكرم محمدمصطفي صلي الله عليه و اله وسلم و رحمت للعالمين برخي به دنبال ترويج فرهنگ غربي هستند و از فرهنگ اصيل اسلامي اينگونه فاصله گرفته‌اند.

حج: اين تصوير در يكي از خيابان‌هاي اصلي شهر مدينه منوره و در نزديكي مسجد ذوقبلتين گرفته شده است كه اين صحنه ناهنجار همه زائران را متعجب كرده بود كه چگونه كشوري اسلامي و در شهري كه ورود غيرمسلمانان به آن شهر حرام است، برخي آشكارا اينگونه به كارهاي حرام مي‌پردازند.

اين گزارش حاكي است، با توجه به جايگاه شهر پيغمبر اكرم و مكه مكرمه، دولت عربستان قوانين سختي را در اين دو شهر لحاظ مي‌كند تا مردم شان و جايگاه اين دو شهر مقدس را حفظ كند، اما متاسفانه اين روزها شاهد برخي ناهنجاري‌هاي هستيم كه هرگز در شان و جايگاه اين شهر نيست.

آيا باورتان مي‌شود اينجا مدينه است+عکس

گفتني است، سالانه ميليون‌ها زائر از كشورهاي اسلامي به سرزمين وحي سفر مي‌كنند تا به زيارت حرم نبوي و ائمه بقيع عليهم‌السلام بروند، اما اينگونه ترويج فرهنگ غربي در چنين كشور اسلامي هرگز پسنديده به نظر نمي‌رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:مدینه ، فرهنگ غربی, ] [ 1:48 ] [ علیرضا ]
[ ]